7ο Δημοτικό Πύργου

Ασφαλώς κυκλοφορώ

Ασφαλώς κυκλοφορώ

Δ? τάξη


Αφορμή: Αφορμή για το πρόγραμμα αυτό ήταν η έλλειψη

σχολικής τροχονόμου για μεγάλο διάστημα και η δυσκολία των παιδιών να διασχίσουν τον κεντρικό δρόμο.


Στόχοι:   1. Να γνωρίσουν τα παιδιά τους βασικούς κανόνες του Κ.Ο.Κ.
                     2. Να μάθουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται στο δρόμο είτε ως πεζοί είτε ως    
                        επιβαίνοντες σ΄ένα αυτοκίνητο είτε ως οδηγοί του ποδηλάτου τους ώστε να
                        είναι ασφαλείς.
                     3. Να μην προκαλούν ατυχήματα και να γίνουν σωστοί κι υπεύθυνοι οδηγοί
                        στο μέλλον.
                     4. Να γνωρίσουν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και τη χρησιμότητα του.
                     5. Ν? αναγνωρίζουν τα πιο βασικά σήματα.

Διαθεματικές προσεγγίσεις

Γλώσσα: 5η Ενότητα «Ασφαλώς κυκλοφορώ»

Μαθηματικά: Μελέτη στατιστικών ερευνών

Μελέτη περιβάλλοντος: Η ρυμοτομία της πόλης μας και το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Εικαστικά: Κατασκευή πινακίδων

Μουσική: Τραγούδι «Ποδηλάτισσα»

Μεθοδολογία: Μέθοδος project και διαθεματική προσέγγιση.

Επίσκεψη: «Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής»

Παρουσίαση προγράμματος

Αξιολόγηση: βιωματικά στην τάξη και στο πάρκο

Υπεύθυνοι: Βασιλοπούλου Ευσταθία, Καραϊλάνη Μπουγά Αιμιλία
Συνεργάτες: Δημητριάδου Ευλαμπία, Γκιντζίρης Γεώργιος